sobota, 5 grudnia 2015

Liebster Blog Award

Witajcie! Jeszcze nie miniaturka, ale dzisiaj przybywam z nominacją, którą dostałam już dawno. Wypadałoby w końcu na nia odpowiedzieć prawda?


„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów jeszcze nie rozpromowanych, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.
Nominację dostałam od: Radosnej Oli, za co bardzo jej dziękuję :).
1.Co Cię/Was motywuje do pisania?
Ogromną motywacją jest świadomość, ze jest dla kogo pisać, czy fakt, że to, co tworze podoba się innym.
2.Jaki jest Twój/ Wasz ulubiony cytay?
Dużo jest fajnych cytatów, nie potrafię wybrać jednego.... ;/ Na ZS publikowałam post z cytatami, więc tu odsyłam.
3.Co aktualnie czytasz/ czytacie ?
5 tom "Akademii Wampirów" autorstwa Richelle Mead oraz "Lalkę" autorstwa Bolesława Prusa.
4.Masz jeszcze jakieś inne hobby ? Jeśli tak, to jakie ?
Bo to jedno? :) Grafika i fotografia.
5.Jaka jest Twoim/ Waszym zdaniem najgorsza adaptacja książki ?
Ciężko mi to określić. Wolę czytać! :)
6.Wolisz ebooki czy papierowe książki ?
Książki, zawsze książki :). Jednak nie pogardzę  i ebookiem, jeśli bardzo chcę coś przeczytać.
7.Jak zaczęła się Twoja/ Wasza przygoda z blogowaniem?
Łoo, matko! Dawno to było. Byłam w drugiej gimnazjum i znalazłam pierwszego bloga, wcześniej nigdy o blogach nie słyszałam. Było to opowiadanie o córce Voldemorta. Tak się wciągnęłam w twórczość fanowską, że  w końcu sama zaczęłam pisać. I tak ciągnie się to przez lata :).
8.Kiedy przychodzą Ci/Wam lepsze pomysły? Nocą czy dniem ?
Nocą, gdy nie można zasnąć. Wymyślę epicki pomysł, a rano go nie pamiętam xd.
9.Twój/Wasz ulubiony autor?
Ej, wybrać ulubionego autora, to tak jak wybrać ulubiona książkę. Nie da się! Bardzo lubie twórczość Kinga, Sparksa, Canavan i wielu innych.
10.Masz/macie jakiś książkowych przyjaciół?
Wszystkich xd. Z Voldemortem na czele :)
11.Polecisz/ polecicie jakąś ciekawą książkę ?
"Akademia Wampirów" ♥ Kompletnie mnie porwała!
Okej, poszło! 
Teraz ja nominuję:
Groty Duszy
Crown's Jewel

Moje pytania:
1. Ulubiony blog ( jeden!). Dlaczego ten?
2. Co pierwsze poznajesz: książkę, czy film?
3. Cytat, który lubisz?
4. Serial godny polecenia?
5. Jaka piosenkę masz ustawioną na dzwonek w telefonie? :)
6. Wolał/a byś zapomnieć wszystkie swoje dobre wspomnienia, czy już nigdy nie 'stworzyć' nowych, dobrych wspomnień?
7. Wstaw zdjęcie, które Cie zawsze rozśmiesza.‎
8. Pierwsza postać, która wchodzi Ci na myśl, kiedy chodzi o najbardziej znienawidzona postać?Musisz przebyć z tą osobą 24 godziny w zamkniętym, pustym pokoju? Jak to się skończy?
9. Znaczenie Twojego imienia to: ?
10. Ulubiona potrawa?
11. Co najbardziej lubisz robić?

1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuję raz jeszcze za nominację.
    Odpowiedzi znajdziesz tutaj:
    http://crownsjewel.blogspot.com/p/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń

Stali bywalcy

Najchętniej czytacie ;)