sobota, 22 sierpnia 2015

"Milczący Mercan Aga" - Mercan Aga& Sułtanka Sah


Milczący Mercan Aga

      Milczę. 
      Mówię tylko wtedy, gdy wymaga tego sytuacja. Z moich ust nigdy nie wypływa potok niepotrzebnych słów. 
      Przeważnie milczę.
      Milczę, bo mógłbym powiedzieć za wiele. 
      Milczę, bo mógłbym zdradzić się ze swym uczuciem. 
     Przez moje milczenie wielu ludzi mnie nie lubi. Nie dbam o to. Nie interesują mnie inni ludzie. Najważniejsza dla mnie jest moja sułtanka. Sułtanka, której służę już od wielu lat. Od dawna przyglądam jej się w milczeniu. Tylko jej służę z takim oddaniem, lojalnością. Inni nie są ważni. Moja sułtanka, która nie wie, co tak naprawdę we mnie siedzi, jest najważniejsza. 
    Czasami wolę myśleć, że o niczym nie wie. Tak jest łatwiej. Tak jest lepiej dla nas obojga. Czasami dopada mnie dziwne wrażenie, że ona wszystkiego się domyśla. Widzę, gdy uśmiecha się, podczas rozmowy ze mną. Czasami spogląda ze smutkiem, myśląc, że tego nie widzę. Tak samo jak ja na nią. Staram się tłumić wszelkie uczucia związane z moją sułtanką. To trudne, ale tak jest lepiej. Ja jestem zwykłym sługą, ona zamężna sułtanką. Jakiekolwiek uczucia między nami nie mają prawa się pojawić. Zabronione jest nawet marzenie o tym. 
     Dlatego milczę. Tak jest lepiej dla wszystkich.
     Milczę, bo kocham swoja sułtankę.

Tak wiem. Zabijecie mnie za tą powalającą długość. W zasadzie to miałam wstawić fremione. Musiałam tylko sprawdzić, ale nie miałam natchnienia. Od wczoraj chodzi mi po głowie taki parring jak powyżej, czyli Mercan Aga i sułtanka Sah Huban. Wczoraj oglądałam kolejny odcinek WS i mnie tak natchnęło. Sah czasami tak ładnie uśmiecha się do Mercana, więc tak sobie pomyślałam, że fajnie by było, gdyby oni coś do siebie... Ale sie rozpisałam....
Pozdrawiam, Ruciakowa.

7 komentarzy:

  1. Ja do wątku z Sah nie doszłam w serialu, wiem tylko tyle że to siostra Hatice i Sulejmana i widziałam filmik jak kładzie rękę na ramieniu właśnie tego gostka :D Może i przy krótkie, ale nie zabiję cię bo czekam na więcej :D Raczej to ty mnie chyba zabijesz, bo ja nic nie dodaje przez wakacje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście jak zawsze świetnie to napisałaś :)

      Usuń
    2. Nie oglądasz tłumaczeń? Ktoś na fb (stronka Tureckie Seriale) tłumaczy dalsze odcinki :) Powiem, Ci, ze trochę się dzieje. A ten "gostek" jest wiernym sługą Sah :)
      Masz racje, worek i do Bosforu :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Komentarz dłuższy od miniaturki, ale i tak cię kocham ;D

    OdpowiedzUsuń

Stali bywalcy

Najchętniej czytacie ;)