sobota, 9 maja 2015

Drabble: "Nie chcę wiele"

Witajcie! Dzisiaj przybywam tutaj jedynie z krótkim drabble - nie ff. Dłuższe miniaturki już niebawem, a teraz nie przedłużam. Miłego czytania ;)
         Wiesz, tak naprawdę nie chcę zbyt wiele. Pragnę jedynie być Twoja, z Tobą, dla Ciebie. Chcę byś ze mną rozmawiał, chcę byś mówił mi jak minął Ci dzień, co Ci się przydarzyło. Chce widzieć Twój uśmiech, gdy jesteś szczęśliwy, a także pocieszać, gdy jesteś smutny. Nie musisz poświęcać mi całej swojej uwagi, wystarczy, że przyjdziesz do mnie, uśmiechniesz się i usiądziemy, aby w spokoju wypić razem herbatę. Nie musisz myśleć o mnie non stop 24/7, wystarczy, że pojawię się w Twojej głowie, gdy wstaniesz i gdy będziesz zasypiał. I jeszcze jedno. Pragnę, abyś mnie po prostu kochał… Czy to wiele?

2 komentarze:

Stali bywalcy

Najchętniej czytacie ;)